zondag 7 november 2010

De vegetarische slager

www.devegetarischeslager.nl
In Den Haag tegenover het danstheater en het stadhuis, aan de trambaan is een nieuw soort slager. De vegetarische slager! De winkel is prachtig ingericht als een oude slager maar alles wat je hier koopt is vleesloos. De jongens hebben strakke slagerstenuetjes aan en zijn op de hoogte van de producten die ze verkopen. Ze tonen kwaliteit! Deze vleesvervangers hebben een goede structuur. De grote soyabrokken hebben een stevige structuur en smaken lekker. Tuurlijk moet je het goed kruiden/sauzen net als vlees, deze vleesvervangers zijn echt goed!


Ik liep er zo tegen aan, ik had er over gelezen en nu ik het geproefd heb ben ik erg enthausiast! 
Bij de vegetarische slager gaat het namelijk om genieten, van eten en niet van voedsel. Eten is een cult geen brandstof. 
De medewerkers zijn duidelijk op de hoogte van de producten en weten goed te varieren en extra informatie te geven over de producten. Jammer dat ze nog niet in Amsterdam zitten . Maar ik weet ze te vinden! Dus als ik in Den Haag ben sla ik een aantal pakketjes in.

Geprobeerd heb ik de dimsum's. De inhoud is heerlijk gekruid, het deeg is goed! Even stomen en GENIETEN!
Daarnaast heb ik soyastokjes gehaald. Yakitori, de medewerker zegt "even grillen en daarna de bijgevoegde yakitori saus met een kwastje insmeren. ... Nou zo gezegd, zo gedaan!
Weer heerlijk. Als je in Den Haag bent een echte aanrader!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten